Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko bilancoval

Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko bilancoval

Publikováno: St, 30.11.-1

Turistická oblast Beskydy-Valašsko, Image-impulsy-inspirace, tak zněl II. ročník setkání aktérů cestovního ruchu v TO B-V, který se konal v pátek 15.3.2013.

Společnost Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko ve spolupráci s Agenturou pro regionální rozvoj, a. s. uspořádala dne 15.března 2013 pracovní setkání pro všechny zástupce TO B-V a partnery z řad soukromých subjektů a státní správy. Místo konání bylo v Hotelu Hukvaldy na Hukvaldech. Organizaci konference, včetně zajištění občerstvení zajišťovala Agentura pro regionální rozvoj, a. s., scénář a obsah odborné části měla v gesci společnost Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko, o.p.s.

Cílem setkání bylo naznačení vývoje managementu rozvoje TO Beskydy-Valašsko v kontextu s marketingovou strategií, jeho produkty a výstupy, vytipování klíčových faktorů úspěchu konkurenceschopných destinací a následné kroky Destinačního managementu pro podporu rozvoje CR v letech 2013/2014.

Setkání bylo přínosem pro všechny zúčastněné a vyneslo kladné reakce v návaznosti na propojení spolupráce mezi soukromým a státním sektorem v naší turistické oblasti. Celkem se účastnilo 55 aktérů, setkání účastníků zahájil náměstek primátora města Frýdku-Místku Karel Deutcher.

Děkujeme za účast a podporu rozvoje CR.

Prezentace vystupujících:

Podpora rozvoje CR: Jaké jsou priority a příležitosti pro rozvoj CR v ČR a MSK v novém programovacím období 2014+?
Bc. Blanka Sabová DiS., Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor regionálního rozvoje a cestovního ruchu

Integrovaný regionální operační program: Jaké příležitosti nám přináší v oblasti podpory rozvoje CR?
Pavel Hlaváč , ředitel, Zlatý pruh Polabí, o. p. s.

Akční plán 2012-2013: Co se podařilo realizovat?
Monika Konvičná, ředitelka, DM TO Beskydy-Valašsko, o. p. s.

Aktivita "Komunikační mix": Jak budeme komunikovat nabídku produktů směrem k zákazníkům?
Šárka Pohlídalová, produkční, realizátor aktivity, m-ARK Marketing a reklama, s.r.o.

Aktivita "Průzkumy spokojenosti": Jak jsou návštěvníci naší TO spokojeni se službami? Jaké jsou jejich potřeby?
PhDr. Dagmar Chlebková, manažerka průzkumu, Datamar International, s.r.o.

Aktivita "Evaluační analýza činnosti DM": Jaké je vnímaní činnosti DM ze strany subjektů v TO?
Bc. Nikola Švrčinová, projektový manažer, Agentura pro regionální rozvoj, a. s.

Návratnost podpory cestovního ruchu: Jak měřit přínosy z investovaných prostředků do rozvoje CR?
Ing. Michal Blaško, konzultant v oblasti CR

Kulturní dědictví: Jak využít jeho potencionál v TO pro zvýšení atraktivnosti a návštěvnosti?
Kateřina Setunská, Institut turismu při agentuře Czechtourism

Konkurenceschopnost: Jaké cesty vedou k úspěšnosti destinace cestovního ruchu
Ing. Vladimír Vavrečka, CSc., vedoucí katedry Marketingu a obchodu, Vysoká škola podnikání a. s. Ostrava

Posilování vnímání atraktivity TO: Atraktivita vnímání regionu závisí na vnímání kvalitních poskytovatelů služeb - jak toto vnímání posílit?
Ing. Michal Blaško, konzultant v oblasti CR

Akční plán 2013-2014: Co chceme, aby přinesly plánované aktivity návštěvníkům i poskytovatelům služeb?
Ing. Miroslav Konvičný, člen správní rady DM TO Beskydy-Valašsko, o. p. s.