Konference přilákala nejen zástupce měst a obcí, ale i podnikatelské subjekty

Konference přilákala nejen zástupce měst a obcí, ale i podnikatelské subjekty

Publikováno: Po, 18.05.2015

Ve čtvrtek 14. 5. 2015 se v Ostravici v hotelu Freud uskutečnil IV. ročník Fóra cestovního ruchu turistické oblasti Beskydy-Valašsko, kterou pořádala destinační společnost, jejíž zakladatelem je statutární město Frýdek-Místek. Úvodního slova konference se zhostil primátor statutárního města Frýdek-Místek Mgr. Michal Pobucký, DiS, který nad touto konferencí převzal záštitu.

Konference v Beskydech se účastnilo na 90 osob z řad poskytovatelů služeb cestovního ruchu a zástupců měst a obcí. Svůj čas investovali proto, aby se nechali inspirovat příklady  efektivního využití marketingových nástrojů pro zvýšení návštěvnosti své ubytovací kapacity, města a obce či atraktivity. Získali impulsy pro využití příležitosti podpory rozvoje cestovního ruchu v následujícím období v oblasti financování, partnerství a spolupráce. Jedním z bodů programu byla prezentace průběhu realizace a zavedení návštěvnického systému Beskydy Card do celé turistické oblasti Beskyd.
 
V první části programu byla udělena a slavnostně primátorem města Frýdek-Místek předána Cena cestovního ruchu za nejlepší turistický produkt destinace Beskydy za rok 2014, kterou převzal Mgr. Jiří Nakládal ze společnosti SUN OUTDOOR za produkt TOP letní dětský a TOP zimní dětský park v obci Bílá.

Po celý rok probíhala také soutěž o nejlahodnější pivo Beskyd roku 2014. Veřejnost dala nejvyšší počet hlasů vojkovickému pivovaru Koníček, jehož cenu z rukou primátora a ředitelky pořádající organizace Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko, o.p.s.  Moniky Konvičné převzal pan Mojmír Velký, majitel pivovaru Koníček. Na 2. místě se umístil Beskydský pivovárek v Ostravici a 3. místo získal pivovar Radegast Nošovice.
 
Konference ukázala ochotu obcí, měst a podnikatelských subjektů čím dál více spolupracovat na zatraktivnění Beskyd pro návštěvníky.

Fórum cestovního ruchu se konalo v rámci Akčního plánu turistické oblasti Beskydy-Valašsko 2014/2015.  

Prezentace přednášejících:

Role destinačních managementů v rámci Strategie řízení cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
Petra Papoušková, Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor regionálního rozvoje a cestovního ruchu

Fond mikroprojektů 2014 -2020 SR – ČR
Zdeněk Mikel, výkonný ředitel, Region Bílé Karpaty

Fond cestovního ruchu TO Beskydy-Valašsko – jeden z pilířů vícezdrojového financování – Na co jej chceme využít?
Zdeňka Leščišinová, starostka, Frenštát pod Radhoštěm

Webová prezentace je nejefektivnějším způsobem propagace a reklamy? Kdy to platí a kdy ne?
Milan Beneda, Managing Partner, Destination Marketing – Tourism Communication Agency

Zpráva o činnosti DM TO B-V, Akční plán 2014/2015
Monika Konvičná, ředitelka, Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko, o.p.s.

Aktivity krajské destinační společnosti na období 2015 -2020
David Karčmář, ředitel, Moravian-Silesian Tourism, s.r.o.

Jak dál v Beskydech? Priority činnosti v období 9/2015-12/2016
Miroslav Konvičný, člen správní rady, Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko, o.p.s.

České tradice - produkt cestovního ruchu
Tomáš Seidl, Czechtourism

Jak posílit vnímání toho, co Beskydy skutečně jsou?
Kateřina Piechowicz, předsedkyně spolku Čisté Beskydy

Jak zajímavě a přitažlivě přiblížit Beskydy návštěvníkům pomocí moderních technologií - E-průvodce?
Igor Červený, Code Creator, s.r.o.