Publikováno: Pá, 29.03.2019
Pozvánku do Beskyd obdrželi návštěvníci na 3 tuzemských a 2 zahraničních veletrzích cestovního ruchu. Ve spolupráci s Moravskoslezským krajem prezentovaly Beskydy nabídku jedné z destinací hned na čtyřech místech – Brno (17.-20. 1.), Bratislava (24.-27. 1.), Praha (21.-24. 2.) a Ostrava (1.-3. 3.). Současně navštívily i Polsko – Katowice (29.-31. 3.).
Hlavní nabídkou turistické oblasti Beskydy-Valašsko byly produkty, které si plně získaly pozornost návštěvníků veletrhů. Jednalo se o tyto: Objev 4 tajemství Frýdku-Místku, Lysohorská nej, Po medvědích tlapkách a Štramberské pikanterie. Zaujaly svou nevyhraněností a vhodností pro všechny věkové kategorie i skupiny turistů.
V hledáčku návštěvníků byla také města Kopřivnice, Nový Jičín, Štramberk, Příbor, Frýdek-Místek, Frenštát pod Radhoštěm. Každému z nich byl na stánku turistické oblasti věnován prostor.
Tradiční zájem byl o informace sezónní – letní a zimní aktivity. Žádány byly mapy a informace o ski areálech a síti běžeckých tras, pro letní sezónu cyklotrasy a cyklostezky.
Potvrdilo se, že návštěvníci preferují vícedenní zážitkové pobyty v Beskydech, a do Beskyd se i rádi vracejí. Byl zaznamenán nárůst poptávky po wellness a relaxačních službách. Další skupinou návštěvníků byli ti, kteří cíleně vyhledávali aktivity a ubytování pro rodiny s dětmi.
Veškeré potřebné informace návštěvníci dostali přímo na místě u stánku destinace, zároveň byli seznámeni také s možností plánování výletů pomocí webových stránek www.beskydyportal.cz a www.beskydynakole.com. Aktivně byla nabízena i regionální návštěvnická karta Beskydy Card, se kterou si lze užít Beskydy ještě výhodněji.
Pro přiblížení destinace všemi smysly, měli návštěvníci možnost ochutnat pivo z nošovického pivovaru Radegast, frýdecko-místeckého pivovárku Morava, okusit 2 druhy Štramberských uší nebo medovou Marlenku.
Turistická oblast prezentovala komplexní nabídku cestovního ruchu od přírodních krás a TOP míst po služby úzce související - ubytování a služby partnerů, kteří využili možnosti prospektového servisu.
Věříme, že předané informace, bohatá nabídka možností trávení volného času i ukázky gastronomie vytvořily lákavou pozvánku do Beskyd.
Děkujeme tímto všem partnerům, kteří se zapojili a těšíme se na spolupráci při dalších přípravách veletrhů cestovního ruchu.