Publikováno: Čt, 02.05.2013
Pracovníci Destinačního managementu turistické oblasti Beskydy – Valašsko čerpali inspiraci pro svou práci na prestižní mezinárodní konferenci marketingu a propagace v cestovním ruchu AdCamp 2013.
Ta proběhla ve dnech 17. – 18. dubna 2013 v příjemném prostředí Konferenčního centra ve Zlíně. Konference byla tematicky zaměřena na „Heritage tourism“, tuzemští i zahraniční lektoři předávali své zkušenosti a prezentovali výsledky svých aktivit s důrazem na využití potenciálu přírodního či kulturního dědictví – z jejich projevů bylo patrné, že své projekty dělají lidé srdcem. Pojem „heritage“ – dědictví, odkaz – byl zakomponován do všech přednášek s důrazem na regionální kontext a produkty turismu. Zaměření jednotlivých přednášek se týkalo např. tvorby turistických produktů v kultuře, gastronomii či v oblasti brownfieldů. Program zpestřil telemost – online propojení s konferencí Hospitality & Tourism Summit, souběžně probíhající v Praze. Druhého dne konference se zúčastnily i pracovnice Beskydského informačního centra, program ve formě workshopů prakticky navazoval na odborné přednášky předchozího dne.
A závěr? Ve všech přednáškách zaznělo, že pro každý projekt a pro každou destinaci je nutná spolupráce – a to se snaží i naše společnost.
Foto: www.adcamp.cz